piatok 5. novembra 2010

Som závislá, liečiť sa nebudem ale POMOC potrebujem

Dámy, slečny bloggerky ktoré sa doklikáte až na tento príspevok, chcem vás pekne poprosiť o pomoc. Milujem topánky a momentálne som si vzala do hlavy že jeseň a zimu klopúcu na dvere a pravdepodobne aj jar a keď sa zadarí aj niektoré letné dni, skrátka niekoľko nadchádzajúcich týždňov asi neprežijem bez topánok. Hľadám kotníčkovú topánku na platforme, ideálne v čiernej možno šedej  farbe. Niečo takéto skrátka:


Jednoducho, určite viete čo myslím, videla som podobné kúsky na slečnách bloggerkách a mali ich buď z New Yorkeru alebo Deichman. Tam som všade bola a odišla som iba s pocitom, že už ma niekto predbehol a všetko vykúpil. :( Takže ak ste takéto krásky videli niekde v Bratislave, Viedni alebo okolí, prosím prosím poraďte mi . Ďakujem :)

A ešte sa mi dovoľte pochváliť, mám novú famóznu obrovskú ružovú mašľu, ktorú mi kúpila mamina. Skvelá. Nechtiac som ju už aj vyskúšala ako súčasť exkluzívneho outfitu (tepláky, UGGsy, kožená budna a mašľa, hotová módna ikona :).

4 komentáre:

  1. Na tých druhých by som sa zabila! :) (i keď, ja asi na všetkých vysokých. ach.)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. v new yorkeri v eurovei nie sú? tam som ich videla

    OdpovedaťOdstrániť
  3. dakujem v eurovei v new yorkeri som nebola, pojdem sa pozriet, dakujem za tip :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja ich mam :) z jednej internt. stranky

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...