sobota 22. januára 2011

Vlasy

Keby bola pravda, že za každou zmenou účesu je nový chlap, mala by som za sebou krásnu rozamundo-pilčerovskú minulosť. Ale u mňa je to proste tak, že ma moje vlasy veľmi ľahko začnú nudiť a tak vymýšľam, že čo by som si ešte s mojou hrivou vymyslela.
Moja pôvodná farba vlasov je hnedá.
Takéto niečo:
Potom som v 13tich zistila, že vlastne hnedú majú všetci a už to začalo. Mala som na hlave všetko, od krikľavo červeného melíru, ktorý som úspešne týždeň skrývala pred otcom, cez čiernu, klasickú hnedú, niečo čo chcelo byť blond, ale na moje vlasy to nechytilo tak to bolo skôr žlto-oranžové až po blonďavý melír no a momentálne som zase tmavohnedá.
Mala som vlasy vlnité, vekom a génmi sa mi však postupne vyrovnali, takže momentálne ich mám úplne rovné aj bez žehlenia. Mala som vlasy krátke, teraz mám vlasy dlhé a poslednou zmenou bolo skoro presne pred rokom zošmyknutie ofinky.
Krátke:
Dlhé:
Ofinka:


No. A keďže už skoro rok žijem takmer bez zmeny, resp. bez nejakej radikálnej zmeny, začínam vymýšľať, čo si dám na hlavu najnovšie.
Zatiaľ môj najväčší favorit je tzv. ombre hair a keď už tak už a išla by som na ešli simpson:
Dominika mi vnukla nápad o trvalej a rozmýšľam, že keby mi nejaká šikovnica vyrobila na hlave niečo, čo mi nezničí tú moju šticu a nebude to stáť na všetky strany, drobná malá trvalá by sa mi určite tiež páčila. Možno niečo takéto si viem na sebe predstaviť:
A keď sa naštvem, splním si svoj najväčší sen, kým ešte nato mám (aký taký) vek a zafarbím sa na ružovo:


Podľa mňa by mi to išlo, nie? :D

A čo vy, aké máte skúsenosti so zmenou vlasov? Prípadne čo by ste mi, zúfalej a znudenej z mojich vlasov poradili??? Ďakujem! :)

6 komentárov:

  1. skus to, podľa mňa by to bolo fajn.. a pri najhoršom sa prefarbis nazad na svoju farbu:):)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skúsime tie ombre hair, nič sa neboj! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. honey, ja už iba na vlasy myslím.
    a la ashlee budeš super :P (ešte mi zisti, prečo sa to "ombre hair" volá?)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tiez si myslim ze ked to bude najhorsie tak to prefarbim na nieco tmave..alebo odstrihnem :D
    hm, nasla som ze "ombre" francuzsky znamena "shade" takze som sa rozhodla, ze tam bude pes zakopany :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. mne sa paci ta ofinka co mas:) a to ombre teraz frci. tak vyskusaj :))
    xx

    lesimple.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...