pondelok 17. januára 2011

Ako v januári nepodliehať panike.

Milí moji,

ponúkam vám dokonca až DVE skvelé rady ako sa v januári úspešne vyhnúť stresom a panike:
1. neprežierajte sa cez Vianoce
2. nechoďte na vysokú školu

Pretože potom dopadnete ako ja, milovník odkladania všetkého na chvíľu ktorá prichádza až po chvíli poslednej a nielenže sa v januári zobudíte a zistíte, že teda dokelu to že je na stole kotlík majonézového šalátu neznamená že dokelu ten kotlík musím zjesť sama prípadne keď už som spálila nejaké kalórie vaľkaním cesta znamená to, že si bez výčitiek môžem dopriať sedemdesiatyštvrtý linecký koláčik zlepený dvojitou porciou džemu. No nemôžte, lebo potom v januári precitnete a zistíte že dokelu, ale veď ešte pred mesiacom sa mi do týchto riflí zmestil zadok a ešte aj voľnosť mal a dokelu tak sa tie rifle asi sprali. No nesprali. A dokelu, to že mám na skúšku prečítať asi sedemstopäťdesiat strán kreatívno-vedeckého charakteru, napísať analýzu na neviem čo a vycucať z prsta prácu na ktorú som zabudla v knižnici objednať literatúru, no dokelu to ešte stihnem ísť v piatok na žúr, v sobotu na kávičku a nedeľu k babke nie ? (ale babke zavoláme až 15minút pred príchodom aby nestihla navariť)

No dokelu, idem ja doupratovať stôl, dolakovať nechty, roztriediť ponožky podľa farieb, jéj aha decembrový Vogue a kedy dopozerám "Lola rennt" a tento bordel v kabelke s tým predsa nemôžem na verejnosti existovať a dokelu, nemala by som si pretriediť SMSky?

No dokelu všetkým :)

PS. aj keď musím uznať, že môj študijný bordel  (všetko na foto mi momentálne slúži k štúdiu) mi budete určite všetci závidieť, lebo to zaváňa nejakým určite zaujímavým štúdiom :D
PS2. a zase som sa niečo nové naučila !



1 komentár:

  1. tu poslednu chvilu poznam :D pozitivna sprava - skuskove je uz za nami!! a velka noc s kolacmi pred nami. tak pekne, bez vycitiek a s chutou do nej!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...