streda 12. januára 2011

Lovers are like buses. Just wait a little while and another one will come along.

Honey ma vytiahla von a to tým najkrajším spôsobom - boli sme v kine na Single Man. Ach. Ešte som ten film ani nevidela a už bol u mňa vopred predurčený na úspech (áno Colin Firth, stále ťa tajne milujem). A ako povedala honey - mohli by sme sedieť v kinosále a oni by ten film púšťali stále dokola a dokola a dokola... Súhlasím. Bola som úplne fascinovaná farbami, detailami a - ó môj Bože - mužmi, ktorí sa vyskytli v tomto filme. Kedysi som počula, že všetci poriadni (dovolím si poupraviť na krásni) muži sú buď zadaní alebo teplí. Po zhliadnutí tohto filmu v tom mám úplne jasno - všetci poriadni a krásni muži sú teplí.

Ak ste film ešte nevideli, odporúčam túto stránku kde je dosť jasne vysvetlené, prečo je životnou chybou nezhliadnuť ho! :D Alebo si prečítajte ako film opísala honey.









Foto: we♥it

6 komentárov:

  1. aaach ja som ho rozpozerala a nedokoncila, musim napravit!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja som na to chcela ísť keď to u nás púšťali.. nejak to nevyšlo ..ale určite si musím pozrieť.. veď dobrými filmovými typmi sa nepohŕda...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. chcem to vidiet:):) a po tom co som si toto precitala tak este viac :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ano ano dámy, ja určite odporúčam ! :) (ak by sa vám aj náhodou nepáčil film, rozhodne je na čo pozerať!!! :D )

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...