štvrtok 19. augusta 2010

Volá sa to láska

Vždy som bola úchylná na topánky. Môže zato spojenie "Sex and the City" a Kanada - tam som vtedy žila a sledovala tento seriál. Slovo dalo slovo a odvtedy vlastním viac topánok ako bežná žena vynosí. Milujem najmä podivné (cháp nepoužiteľné / nenositeľné) tvary, farby a opätky.
Moja mama vždy tvrdila, že som maniak aj na kabelky. Blbosť. Mám kabeliek veľa, ale unosím ich. A na kabelky sa tak nadšene nevrhám. Až kým neprišla Dominika a nezasvätila mňa, nevinnú európsku ženu, do existencie značky Vera Bradley. Ach bože. Tie vzory. Tie farby. Tie variácie. Tie možnosti. Bolo mi to treba ?!
Mojím vysnívaným favoritom a miláčikom sa stal vzor Very Berry Paisley . Mňam. Keď preklikáte stránku tak uznáte, že som nemala na výber a musela si niečo objednať. Klik dal klik a vznikla objednávka za pol výplaty (dobre, preháňam. ale naobjednávali sme toho s Dominikou dosť). Teraz už len čakáme. Zo všetkých kúskov, ponúkam jeden ktorého sa najviac neviem dočkať , small duffel bag vzor capri blue. No nekúp to . . .

3 komentáre:

  1. Bože, kabelky! Dnes mi došla z Forever21 jedna krásna.. ;) idem mrk tú veru Bradley.. uff.

    Keď už tak tvrdo pracuješ, snáď si môžeš dopriať ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Co si si vsetko objednala? Posli mail ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pozrela som sa na tú stránku a sú to naozaj zvláštne a originálne kabelky :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...