pondelok 25. októbra 2010

Mňam ako MUFFIN

Som absolútny posadnutý, nerozmýšlajúci blázon pokiaľ ide o topánky. Moje all time favority boli ale moje staré zlaté ružové conversy. Kúpila som si ich pred 6timi rokmi v Toronte a na nohách ich mala minimálne dva krát týždenne. Môj otec sa mi vždy smial, že načo si ja kupujem toľko topánok, keď aj tak vychádzam z domu vždy iba v jedných jediných conversoch ...

A potom sa stalo niečo strašné. Sprevádzali ma aj toto leto, mojé zlaté, špinavé smradlavé a zošúchané drahé conversy. Lenže zasiahol osud - pri odchode domov sa mi nezmestili všetky veci do kufra a bolo treba pristúpiť na zúfalé krízové riešenie - vyhodiť veci staré, aby sa veci nové zmestili a dostali domov. A tak sa stalo, že ma moje drahé najdrahšie conversy raz a navždy opustili (česť ich pamiatke, lebo to boli naozaj výborné kamošky).

Hľadala som za ne nejakú adekvátnu náhradu a myslím, že som ju práve našla. Na stránke Converse si totiž možno vytvoriť vlastné tenisky. Keďže som strašný cookie monster, o sladkom aj snívam a telom a dušou vždy budem princezná, myslím že pochopíte, čo inšpirovalo môj dizajn. :)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za tvoj komentár !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...