štvrtok 10. marca 2011

In Portugal, we do it like this !

Som späť. Týždeň v Portugalsku. Honey. Jej famózna paradajková polievka (je to moje hobby, básniť o nej. Polievke, nie o honey). Teplé počasie. Portské. Francesinha (oh. mňam). Pastelaria. Všade. Na každom kroku (to je také miesto kde majú najlepšie koláčiky, sendviče, pečivo, makarónky, kávu, všetko). Porto. Lisabon. Belém. Takmer aj Ovar. Karneval. Pasteis de Belém - bedeker tvrdí, že chutia ako keby ich vyrobili sami anjeli. Bedeker nikdy neklame. Blšáky. Vintage shopy. Topánky. Primalé topánky. Primark !!! Žúry. Žúry. Žúry. Kopce.

Jedným slovom, všetko bolo skvelé a všetci boli na mňa strašne milí! Jediné, čo chýbalo k dokonalosti, sú nové topánky! :D

wine tasting po náročnej noci
nežné kvetinky sa chránia pred dažďom
portské koláče ma milujú
karneval


PS. všimla som si že počas mojej neprítomnosti tu pribudlo pár followerov, všetkým veľmi pekne ďakujem za každé zastavenie sa !!! :)

7 komentárov:

Ďakujem za tvoj komentár !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...