nedeľa 3. apríla 2011

Kreatívny víkend alebo DIY x 5

Veľmi som bola kreatívna tento víkend. Taká som hrdá na seba zato ! 
Podarilo sa mi stvoriť 3 , podľa mňa, fakt podarené kúsky pre môj profil na sashe - náhrdelník, čelenku do vlasov a brošňu. Musím uprosiť Lucku aby mi to zase  raz všetko nafotila a potom sa snáď budete môcť pokochať :)

Po tom, čo som sa asi týždeň chystala na jeden topánkový DIY som si k tomu včera sadla a musím povedať, teším sa ako malá. Objavila som, že predsa len vo mne je kúsok šikovnosti. Dokonca aj moja mama musela skonštatovať, že sa mi fakt pekne podarili ! (a to už je čo povedať keď ona ocenila moju handmade tvorbu !!!) V blízkej budúcnosti im plánujem venovať vlastný DIY post, myslím, že si to zaslúžia :D Inak inšpirované sú disco gulami, takže sú fakt...takže fakt.. :D


A môj obľúbený DIY - konečne som vytiahla knižku (ružovú!!) ktorú som dostala od drahého na narodeniny a stvorila vďaka nej muffiny. Mňam.

jZt3nb on Make A Gif, Animated Gifs
created using the animated gifs maker at MakeAGif

Pôvodne som sa síce chystala na tieto famózne cookies, ale nemali sme doma ani jeden kus oriešku a mne sa do obchodu fakt nechcelo.

Muffiny s arašidovým maslom



- olej alebo roztopené maslo na vytretie formy
- 2 hrnčeky hladkej múky
- 1 lyžica kypriaceho prášku
- 1/8 lyžičky soli
- 1/2 hrnčeka tmavého hnedého cukru
- 2 veľké vajcia
- 3/4 hrnčeka mlieka
- 6 lyžíc slnečnicového oleja alebo roztopeného a vychladnutého masla
- 1/2 hrnčeka chrumkavého arašidového masla

Na arašidovú posýpku
- 1/3 hrnčeka neslaných pražených arašidov ovsených vločiek, keďže oriešky už nie sú
- 3 lyžice surového hnedého cukru

1. Rúru predohrejeme na 200 stupňov, vymastíme plech, pripravíme posýpku (za normálnych okolností treba nahrubo posekať arašidy), zmiešame arašidy/vločky/ s hnedým cukrom.
2. Vo veľkej mise zmiešame múku, kypriaci prášok a soľ, vmiešame tmavý hnedý cukor.
3. V miske zľahka vyšlahať vajcia, vmiešame mlieko, olej, arašidové maslo. Zmiešané vlejeme do suchých surovín, premiešame.
4. Cesto naložíme do formy, posypeme posýpkou, pečieme 20 minút.
5. Papáme.


nom nom nom !

6 komentárov:

  1. mnam vypada to dokonale primo:)
    www.vanillalipstick.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ty muffiny vypadají nádherně.. určitě je upeču.. ráda zkouším nové recepty muffinů :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. veru mnam mnam :) kedze ja v kuchyni nic ine ako konzumovat nezvladam, su pre mna muffiny idealne lebo nie su takze zlozite :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...