pondelok 23. mája 2011

Blackberry

Áno, priznávam sa, trošku mi na blogu skapal pes. (premostenie) Keď už sme pri tých psoch... Dnes, keď som vo svojich mailoch hľadala nepodstatné-čo, podarilo sa mi nájsť staré fotky môjho malého Blackieho. Boli fotené približne pred rokom a nechápem ako som na ne mohla zabudnúť!
Blackie je v podstate malý šťastný tvor, ktorý do vienka pôvodne dostal utopenie sa v ruksaku, ale keďže je priveľká osobnosť nato, aby skončil takto, podarilo sa mu prežiť a rôznymi okľukami a cestičkami sa dostal až ku mne :)
TIP: ak aj vy hľadáte svoju veľkú osobnosť, skúste TU alebo TU alebo aj TU. (pokiaľ si správne pamätám a mám správne informácie, Blackieho cesta médiami a inzerciami začala tiež v jednej z týchto skupín).







Ak vás Blackie zaujal, má ako správna celebrita aj vlastnú fanpage na FB (lebo kto ju dnes nemá, že :D ).
Inak čo ma teší v poslednej dobe je moja oslíková kabelka, ktorú vynášam vždy keď idem niekam inam ako do školy alebo práce (čo je, bohužiaľ, menej často ako by som chcela). Výborná kúpa od nikkity, ktorá je úžasne milá aj na sashe aj naživo.



Foto:

Blackie - Lucka

oslík - sashe

3 komentáre:

Ďakujem za tvoj komentár !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...