nedeľa 1. mája 2011

Prišla som, videla som, vykúpila som.

Boli ste na Spring Urban Market-e ? Ja som tam zasnene krúžila dve hodiny. Našťastie ma môj drahý trpezlivý muž bez reptania sprevádzal a prezieravo si na zvyšok dňa nerobil program.
Veľmi sa mi páčilo. Očká mi žiarili na všetky strany a urobila som niekoľko okruhov, kým som sa začala koncentrovať a rozmýšľať, čo vlastne beriem (najradšej by som brala všetko). Všetko som si dôkladne obchytala, najmä táto časť ma bavila.

Ako prvá mi do náruče vhupla gumička. Lebo straka našla niečo blyšťavé, tak musela byť moja, navyše po príjemnom rozhovore. (ak aj vy chcete svoju fešnú gumičku, hľadajte tu)
Potom prívesok odtiaľto ,  pri trblietavých srdiečkach sme sa zdržali dlhšie, lebo ku stolíku som podišla len s tým že 'odtiaľto niečo chcem' a vybrať bolo také ľahké, že vyhrať museli dvaja kandidáti. Nakoniec som si urobila radosť brošňou od tejto slečny, ktorá ma dostala keď vyhlásila, že tá ružová hviezdička aj svieti.

A vy ako, boli ste nakúpili ste, obchytali ste ??

1 komentár:

Ďakujem za tvoj komentár !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...