streda 22. júna 2011

Socializujem sa

Áno. Teda. Uznávam so všetkou hanbou sveta, že blog ide v blízkej minulej a budúcej dobe trochu bokom. Jednu novinku však mám, konečne mám všetky moje doterajšie výrobky krásne odfotené a tak som sa odhodlala a zriadila si FB páčivú stránku. Takže ak máte záujem sledovať čo kde ako, môžte ma sfanúšikovať.

PRESNE TU.


PS. Mám ešte niekoľko chutoviek vyrobených, odfotených ale nenahodených alebo vyrobených zatiaľ iba v mojej mysli (ale skúškové určite ochotne pomôže zhmotniť všetky predstavy a nápady). Takže sa je stále načo tešiť v najbližšej dobe ! :)



3 komentáre:

  1. ten prsteň s koníkom je veľmi krásny :)šikulka:) a ako pozerám, všetky sú také krásno-rozkošné :)mňam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. oh my those jewellery are soooo colourful and gorgeous! They make me happy just by looking at them :)

    <3 Belly B

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ďakujem, tesim sa ze sa pacia ! :)

    aaw thank you so much Belly, that was the idea ! ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...