streda 21. septembra 2011

Život je boj !

Raz v roku mi nechá poštár zásielku na plote, lebo ju nenacpal do schránky (vidno, že nikdy neletel s ryanair-om a iba príručnou batožinou do destinácie, v ktorej sa nakupuje).
Raz v roku si zásielku na plote nevšimnem.
Raz v roku na tú zásielku naprší.
A čo bolo v raz ročnej zásielke?
NEJVĚTŠÍ VYDÁNÍ ROKU! 310 STRAN!






Život je boj.
Čo bude ďalšie, zlomí sa mi necht? ach. (ehm. toto je sarkazmus. v poslednej dobe mám problém že ľudia nechápu môj humor, tak pre istotu upozorňujem :)

Aby som pretrpela žiaľ, podelím sa s vami o môj etsy wishlist :)






Pekný večer :)

7 komentárov:

  1. Ty prsteny a kabelčička jsou boží!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Baby, ked obrazky rozkliknete, vsade mate aj linky kde sa daju veci kupit ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. honey, i like i like!! to tu vyzera uplne inak, ako ked som mala v maji posledny krat otvoreny blogger! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. :-P potrebovala som trosku popostrcit :) dakujem. a tesim sa ze si sa prinavratila k bloggerovi :))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...