nedeľa 29. augusta 2010

Shopping makes me happy...

Nie, žeby som mala nejaký špeciálny dôvod, kedy by som potrebovala cítiť sa viac happy ako som. Ale správna princezná (ako ja) si ho vždy nájde.
V jednom momente k tomu postačí najnovšie ELLE - "our biggest fashion issue of the year" a moje cukríkové nechty.


Potom stačí gone crazy at the shoe department a nakúpiť si trojo, na slovenské zimy a jesene, absolútne nepoužiteľných kusov obuvi. Všetky boli s úžasnou zľavou a účet mi prezradil, že som na svojom skvostnom nákupe ušetrila viac ako 120 dolárov. No nekúp to !

A ako opäť-zase-raz-znova-nanovo závislá na online shoppingu som si myslela, že najkrajšie slová, ktoré mi moja objednávka môže odkázať sú "your order has been shipped". Haha. To som ešte nevedela, ako pekne mi bude znieť "your order has been delivered"! :)
(Vera Bradley už je doma v bezpečí, Forever 21 u ktorých som sa utrhla z reťaze naposledy je stále očakávaná.)

1 komentár:

  1. <3 ach, shopping.. :) som zvedavá, koľko kufrov budeš mať pri balení :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...