piatok 3. septembra 2010

Men

Nebudeme hovoriť o tých pozemských, tí nás trápia viac ako dosť. Bavme sa o tých, na ktorých je najvýstižnejšie zasnené *ACH*, slza v oku a naivná predstava, že keby MŇA stretol v potravinách/na pláži/kdekoľvek, po uši by sa zamiloval a žili by sme happily ever after. No.

Tento príspevok nemá veľkú pointu, ale nedalo mi, lebo po:
  • Johnny Depp fáze (ktorá stále trvá a nikdy neskončí)
  • Hugh Laurie ošiaľu (everybody lies alebo o tom, ako "Hugh Laurie can give me mouth-to-mouth anytime")
  • Robert Downey Jr. obdobiu (keď Larry spieval Ally 'Every breath you take' dostal ma - originál zo seriálu som síce nenašla, ale pokochajte sa aj TU )
  • Colin Firth prepadnutiu (britský akcent má skutočne niečo do seba)
som po minulotýždňovom zhliadnutí filmu "Eat Pray Love" opätovne prepadla
  • Javier Bardem závislosti.
MŇAM.

Ach. Áno, ja viem, všetci sú nad mojou vekovou hranicou (ktovie, čo by povedal Freud na môj výber..) Ale keď tí chlapi sú naozaj ako víno. A ja mám víno rada. :D


PS. pre tých, čo majú nervy na dlho sa načítavajúce video :

NECH SA PÁČI, DÁMY :)

3 komentáre:

  1. Ja si myslim ze henten vyzera ako opici muz (povodne som omylom napisala len pici muz):D:D asi je daco v neporiadku s mojou sexualitou? :D:D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...