pondelok 18. októbra 2010

Keď kopne múza

Keď kopne múza, treba byť hlavne pripravený.


Neviem ako to máte vy, v mojom prípade ma baví tvoriť najmä keď mám zlú náladu alebo nejaký problém, čistím si pri tom piplaní a vymýšľaní hlavu. Pre istotu som zásobená a mám po ruke kopu prkotiniek, háčikov, retiazok aby som úspešne bojovala s problémami po svojom :)
A keď sa zadarí, mám po ruke aj šikovného fotografa, ktorý zdokumentuje moju tvorbu. Teda "tvorbu". Ale keď mňa to tak baví.


 

A čím ružovšie, tým lepšie! 




A TU sú už hotové, moje cukríky parížske :)



foto: Lucka ; www.jesenska.com

2 komentáre:

  1. Ja tiež tvorím najradšej, keď mám náladu pod psa. Síce niečo iné, ale to nevadíííí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. hlavne je vyprazdnit si hlavu a zlepsit naladu ! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...