pondelok 11. októbra 2010

My mess makes me happy !

Bordelár. Telom. Aj dušou. Nech sa snažím ako chcem, z každého malého poriadku veľmi rýchlo a rada vytvorím jednu veľkú hromadu, v ktorej sa už nikto nikdy nezorientuje. Lebo však viete ako sa vraví, poriadok je pre blbcov, inteligent zvládne aj chaos (alebo aspoň ja si to takto ospravedlňujem).

A tak sa stalo dnes, že som potrebovala zošívačku. Alebo spinku. Alebo inú, papier spájaciu, pomôcku. Tak som skúšala jednu krabicu. A v nej bola menšia krabička. V ktorej som našla tri malé Hello Kitty odznačiky, jedny náušnice, ktoré som si pred štyrmi rokmi kupovala na maturitný ples (zelené. k mojim oranžovo-zeleným šatám, ach, krása. ktovie čo som si nakoniec zavesila na uši, keďže tieto sú ešte nepoužité) a moje kedysi najobľúbenejšie visiace čierne náušnice. A úplne najlepšiu vec (veci), tieto štyri skvelé prstene. Mám pocit, že ich oddnes budem nosiť. Stále a ku všetkému. A všetky naraz. Moja mama vyzerá byť z toho dosť zhrozená.

2 komentáre:

  1. Boriš! Ale ty predsa len podporujes termodynamicke zakony a teoriu chaosu!! Vsetko sa vzdy dava do stavu na ktory potrebuje najmensie mnozstvo energie (aj co sa molekul tyka) a ty predsa nebudes vynakalad zbytocne energiu na ukladanie veci :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento koment som si musela asi 3x precitat a aj tak ho nechapem, Boris, nesklamala si :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...