piatok 12. novembra 2010

Blšiť sa nedá v každom počasí . . .

Po rôznych dôvodoch, odkladoch, zábudkoch a výhovorkách, som mala dnes v pláne vyraziť so svojou milou spoločnosťou na jeden blšák, ktorý sa koná každý piatok. Podľa fotiek vyzeral lákavo, tešila som sa a pribalila si pre istotu len drobnú hotovosť, "aby som to tam celé nevykúpila". Môj rodič hovorí, že očakávania sú diablov vynález. Sú. Dnes sa našťastie neprejavili v duchu, že by ma blšák sklamal. Nemal ako. Blšák vôbec nebol! Naivne, ignorujúc otrasné upršané počasie sme sa tam vybrali, však keby predsa. Kým sme sa dostavili, pršať prestalo, stánky sa začali pomaly vykladať. Nadšene sme si išli dať zatiaľ raňajky a keď sme sa vrátili, zistili sme, že stánky sú dovykladané, no boli asi štyri a pripomínali otrasné trhovisko, žiadne malé štýlové bižu, prastaré funkčné foťáky alebo exkluzívne vintage veci po babke. Klasické ohavné tepláky a fejky. Blšák proste nebol, väčšina asi nedúfala (ako my) že pršať prestane a tak sa nato dnes vykašlali. Škoda. Snáď nejaký iný piatok.

Na záver si dovolím dve otrasné fotky, ale mám svoje dôvody. :) Na foto jedna je krásna ligotavá brošnička, ktorú som dostala, na foto dva zase nádherný prsteň - ktorý som dostala. Cítila som potrebu pochváliť sa dárečkami, ktoré som minule spomínala. :)

slečna brošňa

pán prsteň



Že mám super kamarátov? :) Navyše ako tak pozerám, v poslednej dobe sa mi nechce obliekať. Biele tričko a čierny sveter, to sú basic-y ktorými sa nedá nič pokaziť. Aspoň sa môže človek vyblázniť na doplnkoch. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za tvoj komentár !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...