pondelok 15. novembra 2010

Maličkosti

Treba sa tešiť z maličkostí. Lebo niekedy je veľa skvelých maličkostí lepších ako jedna veličkosť.
Treba sa tešiť, keď:

  • začneme po sedemdesiaty krát čítať jednu z obľúbených knižiek, ktorú aj tak poznáme naspamäť 

aj tak poznám vraha...

  • si kúpime v obchode skvelé tričko za ešte skvelšiu (skvelejšiu? proste úžasnú) cenu
skvelé tričko


  •  po dlhom a márnom hľadaní náhodou a nechtiac nájdeme stratenú tyrkysovú rukavičku
welcome home, baby 











5 komentárov:

  1. Tešiť sa z maličkostí je veľmi dôležité. Je to recept na šťastný život :) A nedokáže to veľa ľudí, tak si to váž!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem Adel, nie vždy sa mi to darí, ale snažím sa :)
    Katy tie rukavice su z jedneho sekaca v Bratislave (ale boli uplne nove :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. knizku som citala, uzasna. :) tesim sa s tebou z rukavice, nenavidim ked sa mne niaka strati :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja mam veelmi rada tu knizku, uz sto krat precitanu :)
    noo, a este taka moja oblubena to je, tak to bolo radosti ked som ju nasla :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...