štvrtok 18. novembra 2010

Som žena ...

... a milujem topánky. Topánky by mali byť čerešničkou outfitu. A čerešničkou outfitu môžu byť aj bežné veci ako nechodiť po svete so zablatenými čižmami alebo okopanými špičkami, na ktoré sa, bohužiaľ, zabúda.

Ale o inom som chcela. Keď budete vo Viedni, nezabudnite sa zastaviť v obchode Max Shoes (sídlia na Maria Hilferstrasse). Majú krásne topánky, kvalitné, jednoduché a zároveň veľmi originálne. Ja mám odtiaľ tieto krásky, ale bohužiaľ som ich kupovala pred tým ako som sa ponáhľala na prednášku, navyše s mužským doprovodom, tak ma trochu tlačia a nenosím ich, ale vždy keď ich vidím v botníku, veľmi rada by som si ich obula a kašlala na to, že ma smrteľne otlačia. :)









Aj tento týždeň som tam zavítala a čo-to by som si odtiaľ určite odniesla, keby som sa nebola udržala. :) Navyše sa mi veľmi páči reklama, ktorú som objavila u nich na stránke (aj ten feši sa mi páči):




A navyše, konečne som zistila, akú obuv NAOZAJ v najbližšej dobe potrebujem (lov na čierne kotníkové platformy som dočasne vzdala, lebo nič vyhovujúce som nenašla). Potrebujem červené semišové topánočky ! Inšpirovali ma k tomu tieto krásne fotografie s touto sympatickou slečnou a reklama v časopise, kde som videla tieto fešandy. Hurá na lov! :)

Foto: http://www.misssixty.com/Index.aspx , http://www.max-shoes.com/, http://tonbogirl.blogspot.com/

2 komentáre:

  1. Tiež som prednedávnom pozerala u Tonbogirl tie topánočky, ktoré mala Romi :) aaaaach, kúp si ich, budem ich obdivovať! :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...