sobota 27. novembra 2010

Jedny navyše ma nezabijú

Dámy, dám vám hádanku: čo je lepšie ako nakupovanie? Keď idú peniažky za zakúpenú maličkosť na dobrú vec. . .

Dobre, dúfam že som teraz vyznela ako najväčšia pipka s inteligentnými záľubami, ale viete ako to myslím. Taký ten pocit, že si musím nutne, hneď, teraz, okamžite niečo kúpiť, lebo sa zastaví zemeguľa, určite poznáte. Myslím, že sa tu rada opakujem že som úchyláčka na topánky. Tak som trochu úchylná aj na bižu, najmä náušnice. Aha:


No. Proste čačiek a mačiek mám vcelku dosť. Ale to hlavne preto, že väčšina môjho oblečenia je jednoduchá, tak to potom musím kompenzovať bižu a topánkami, na ktorých sa vybláznim. :) Nuž a podarilo sa mi pred časom zúčastniť dobročinnej aukcie, kde výťažok ide psíkom. Poctivo som dražila a vyhrala, aj keď suma ktorou som prispela nebola najvyššia, viete ako sa hovorí: lepšie než drátom do oka. Viem, že peniaze pôjdu tam, kam ich treba a ja sa navyše teším zo skvostných úlovkov. Odporúčam.
Moja zásielka včera dorazila, pokochajte sa :)

3 komentáre:

  1. Ďakujeem, tiež sa z nej patrične vytešujem ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jééj, za svet neviem, ako sa ta stavebnica volala, ale strasne som ju mala rada ked som bola mala :D (ta na tych nausniciach)
    pekne! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...