štvrtok 2. decembra 2010

Co bude dnes dobrého ?

Nie som nekultúrne hovado. A nemôžem si pomôcť, v poslednej dobe mám pocit, že mi mäkne mozog. Spojila som tieto dva fakty a pohrabala v mojej čarovnej krabici plnej filmov, filmov a filmov (note to Ježiško: Milý Ježiško, akútne ťa prosím, dones mi nejakú peknú a reprezentatívnu debňu na všetky tie moje filmové poklady. Prosím prosím). Mám ich strašne veľa. Niektoré som videla desať krát a niektoré sa ešte zabalené trasú na svoj veľký deň, keď si ich konečne pozriem. Lebo sú dva obchody, odkiaľ si vždy niečo odniesť musím: papiernictvo a Lacné knihy (kde ja väčšinou nakupujem lacné DVDčka :).  Ja viem, že filmy sa dajú aj sťahovať, ale nemôžem si pomôcť . Potom sa mi to doma kopí, až kým ma neprepadne chuť na nejaký dobrý film. Inak sa celkom teším na tento víkend, piatok, sobotu a nedeľu mám v škole seminár (dobre, toto je fakt, na ktorý sa až tak neteším) o mojom obľúbenom režisérovi Pedrovi Almodóvarovi, čo znamená, že ma najbližsie tri dni čakajú tri úžasné filmy. :) Pekný darček na blížiace sa meniny. (musela som sa pochváliť :D )

A teraz dovoľte, idem zaloviť a dať si na obed niečo dobré.

2 komentáre:

  1. z těch filmů jsem viděla podivuhodný případ benjamina buttona, je to dobrý film!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten mám aj ja rada, akurát minulý týždeň som si ho opäť raz pozrela :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...