pondelok 21. februára 2011

Prečo je banánové želé najlepšie

Milé okoločítajúci, milé Sasheholoidné osoby,

keďže ja som taká sashe positiv osoba, rozhodla som sa spraviť tento príspevok a pochváliť sa vám mojou sashe výbavičkou. Bola by som veľmi potešená, keby sa mi podarilo:
- nakopnúť aspoň pár ľudí, ktorí stále váhajú, či si majú niečo objednať, lebo čo AK to má v skutočnom svete iný tvar, chuť, farbu vôňu či zápach...
- inšpirovať iných pár ľudí aby neváhali a zakúpili na sashe dary pre svojich obdarovaniahodných známych, lebo som živým dôkazom že to stojí zato

Ponúkam vám náhľad do mojich skromných sashe zásob a dúfajme všetci spoločne, že moje sashe zásoby budú iba narastať, nech ma aj samotnú kľudne z izby vytlačia.

Najprv trocha čísiel (lebo už v Malom Princovi sa píše, že dospelí začnú počúvať až keď je reč o číslach, nuž teda čujte)

- dokopy vlastním 10 kúskov - 5 som si kúpila sama, 5 mi bolo daných do daru
- 3 vecičky mi boli vyrobené viac menej na mieru
- vedú náušnice počtom 4 kusy, v tesnom závesé sú 2 náhrdelné záležitosti a po jednom kuse vlastním prsteň, náramok, odznakobrošňu a čelenku
- pri dvoch kúskoch netuším, ktorými šikovnými rukami boli vytvorené - ak sa spoznáte, kričte, doplním!

A poďte sa teda tešiť spoločne so mnou (PS. ďakujem svojej dvornej kamarátke, fotografke, kuchárke, kaderníčke Lucke za fotky, robené veľmi narýchlo vonku, za spolupráce môjho psa, ktorý nie a nie obsedieť a počkať, kým my v kľude pofotíme...)

druhé PS. ešte by som rada dodala, že so všetkými predajcami s ktorými som prišla do činenia mám len tú najlepšiu skúsenosť - bezproblémová komunikácia, rýchla dodávka. A všetky veci sú naživo skvelé. Pardon, squelé.

1. Táto čelenka bola môj historicky prvý úlovok na sashe a patrí do kategórie robené na mieru, autorom je sajdka a takto vyzeral môj výborný úvod na sashe.


2. New York je moja čisto čistá srdcovka. Náušnice milujem. A disco zebričky? Pardón, nebolo o čom. By i.v.






3. Ďalšia vecička z kategórie "prosím prosím, urob mi na mieru takto a takto a iba pre mňa" a ďalšia z kategórie, "ježiš toto je super, odkiaľ máš, aj ja chcem". Tvorcom je innacreo.




4. Moja (zatiaľ) posledná skúsenosť od nikkita, viac menej na mieru vyrobená brošňa do ktorej som celá paf, o skvelej komunikácii a expresnom dodaní už ani nehovorím!




 5. Tento náhrdelník vytvorila kreativka a vždy keď ho mám na sebe, hrám sa s ním, lebo ma fascinuje s akou fantáziou, citom a šikovnosťou sú tam načančané tie gombíky. Bol to darček na moje minuloročné narodeniny :)




6. Tento prsteň od Berry.Napoleon som tajne obkukávala a milovala už dlhšie a od kedy som ho dostala, nedala som ho z ruky (okrem iného skrýva aj tajné romantické posolstvo, ale o tom potom :D ).
Náramok bol vianočný darček od sestry (ó, vďaka ti List želaní) a urobil mi nesmiernu radosť, lebo som ho tajne obkukávala vyše pol roka !!! A on si ma počkal, bola to proste láska, by drobatko




7. Tieto náušnice boli tiež darček, tento krát meninový, opäť od sestry. Sú od petratoth, vynášala som ich celé obdobie predvianočné a určite tým všetkým zmenšovala predvianočný stres. :)




8. Toto bol tiež darček, autorom je jajanka. Nikdy predtým som si tieto krásky na sashe nevšimla, bol to darček nečakaný, no o to viac potešil a už mi stihli priniesť šťastie na jednej skúške!!


Týmto pozdravujem všetky šikovné osoby a všetkým ktorí ešte sashe nevyskúšali odporúčam a dúfam, že prinesie minimálne toľko radosti ako mne. :)

7 komentárov:

  1. pozri tu:
    http://www.sashe.sk/nikkita

    sú tam aj iné skvostné texty!! ja som sa rozhodovala medzi "lámem srdcia" a "som komplikovaná" :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :) jééj od teba mam doma par veci !

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krasny blog! odteraz ho sledujem denne! =))))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ďakujem, ďakujem !! :)
    Ivy tak to je pre mňa česť, naozaj sa teším a vážim si to, ďakujeeeem :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...