streda 23. februára 2011

Starnem

Ale akože fakt a oficiálne, zajtra mám narodeniny a začínam dospievať do toho veku, keď sa na narodeniny neteším ale obávam sa ich. No. Pri tejto príležitosti mám pre vás malý "darček" a to asi historicky prvý krát outfit na mojom blogu :)
Takže takto nejak vyzerám keď mi drb..šibe z počasia. Leto si privolávam kraťasami (áno, ale okrem toho to je tá najpohodlnejšia vec akú môj šatník zazrel a navyše za tú cenu), opätky nosím lebo nič nerozveselí tak ako topánky na opätkoch, že áno a keďže som už úplne mimo z tejto zimy kombinujem ružový šal s tyrkysovými rukavicami a leopardími slúchatkami. Aj keď tie sú v podstate zladené s pančuchami.


Na okolitý svet takto milo zazerám ...



A aby som nezabudla, takto vyzerá moje ombre hair v praxi ! Rozmýšlame, či ešte trochu neupgradujeme a nezosvetlíme ešte trochu viac.


Ešte že o týždeň vyrážam do Porta kde bude určite krásne teplo a slnečno a podľa toho, čo vrabce čvirikali, si balím do kufra iba spodne prádlo a zubnú kefku aby sa mi všetky úlovky zmestili!


Foto: Lucka (ako inak :))

9 komentárov:

  1. Tak happy b-day, kráska! Veľmi ti to pristane, tvar tých okulárov je bezkonkurenčný! Uži si Porto a bon voyage!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Všetko najlepšie kočka :)
    Si veľmi pekná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krasny outfit!!! a na narodeniny sa tes aj ked starneme... tes sa z toho, ze kazdy rok ho prezijes zdrava a stastna a mozno aj zalubena a lubena! nie kazdy ma toto stastie =))))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jaaj a vsetko len to najlepsie!!! =)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. waau super, tie okuliare su skvele z kadial su ak sa smiem spytat?? :)
    odp na moj blog pls

    chocolate muse

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ombre hair jsou super! Ty barevne uplne nemusim, ale tvoje se mi libi moc :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ďakujem vám všetkým veľmi pekne, aj za komplimenty aj za prianička, ďakujeeeem, strašne ste ma potešili :)))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...