sobota 19. marca 2011

Naivné ženy

Ženy sú tak naivné. Vo všetkom. Poznáte to?

U mňa sa tá naivita prejavuje rôzne. Jedno z vrcholne naivných vyhlásení bolo, keď sme sa pred skoro rokom išli pozrieť na psa. "Tati, toto šteniatko si hľadá nový domov. Pôjdeme sa naňho iba pozrieť, nie? Len tak." 
(Blackie sa má dobre a veľmi sa mu u nás páči, ďakujem za opýtanie.)


Druhý naivný výrok roka sa mi podaril tento týždeň. Išla som zo školy na vlak. Cestou som zhliadla obrovský sekáč, ktorý vždy zvonku s láskou obdivujem. "Ach, pôjdem sa tam iba pozrieť, však mám ešte čas. Len tak."

....

Haha.


Gif Created on Make A Gif

3 komentáre:

  1. honey, ake skvele ulovky!!
    (btw. spominas na moj sekacovy ulovok? dnes som ho konecne doniesla z cistiarne a teta mi na nho prisila ruzovy gombik!! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ta animace je úžasná, krásné úlovky! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...