pondelok 28. marca 2011

Top five : high heels

Na post o naj(...) kúskoch z môjho botníka som sa chystala už dlhšie, mala som to vymyslené s poriadnymi fotkami, ale ja mienim, vesmír mení a preto som sa rozhodla uverejniť ho tu a teraz a takto.
Hlavným dôvodom, že sa tu táto moja top päťka objavuje je, že do štvrtka musím odovzdať seminárku z ktorej mám zatiaľ napísaný iba názov prvej kapitoly, takže všetko okrem písania mi príde ako skvelý nápad :D 
Druhým dôvodom je, že ma sestra prihlásila do súťaže o najväčšiu topánkovú maniačku a ja som chcela týmto postom inšpirovať, aby ste mi poslali hlas ak sa vám moja foto páči :)

Ale späť k mojej TOP 5  .
Nie, že by to bolo jednoduché vybrať. Ale hecla som sa a z nejakého dôvodu vybrala práve tieto kúsky.

(poradie čisto náhodné)

  • Toto sú moje absolútne najobľúbenejšie žúrovacie topánky. Keď idem do ulíc a neviem čo na seba, tak sa vždy dolaďujem k týmto lesklým červeným. Navyše ich mám odskúšané a viem, že ma neotlačia a nebolia v nich nohy.
    ZARA

  • Toto sú asi moje najdrahšie topánky, ktoré si strážim ako oko v hlave :) Mám ich už asi... 6 rokov ?! A predstavte si, kúpil mi ich môj vlastný otec :) Keď šiel raz niekam do zahraničia za prácou, pýtal sa, čo mi má doniesť a keďže ja vtedy mladá, čerstvo objaviteľka kúzelného čara topánok som zaregistrovala, že letia zlaté topánky, poprosila som, že by som teda rada nejaké zlaté s opätkom. Keď doniesol tieto, skoro som odpadla. Trafil sa do veľkosti, štýlu, všetkého. Mňam.
    Céline


  • Tak a toto sú moje naj, naj, naj letné topánky! Nielenže vyzerajú správne letne, ale ešte sa na nich aj výborne chodí (v podstate chodia samé). V podstate boli len do počtu k objednávke šiat zo stránky Victoria's Secret, ale keďže to boli Nine West a vyzerali takto, nemohla som odolať. :)
    Nine West

  • Moje srdcovky, musela som ich mať keď som ich zbadala ! Aj keď nato nevyzerajú, sú šialene vysoké. Ale jednoznačne moje najbláznivejšie, myslím že ich zase začnem poctivo vynášať :)
    Irregular Choice

  • OK, priznávam, trochu podraz že top 5, ale aspoň fotiek je päť! Tieto dvoje sú moje obľúbené riflové/nohavicové kúsky, v ktorých môžem behať celý deň, navyše z tých hnedých GUESS sa vytešujem, lebo som ich kúpila úplne nové na ebay-i za takú cenu, že vždy dostanem záchvat smiechu keď vidím, koľko pýtajú za Guess v Bratislave...
    MAX Shoes + Guess



Toľko asi k mojej top 5(+1) , aj keď najobľúbenejšie/najvynášanejšie topánky sa mi vždy menia podľa nálady (a podľa novoty, samozrejme!), ale toto sú také moje srdiečka.



A pokiaľ ide o topánkovú maniačku :)
Moja drahá sestra ma prihlásila do súťaže s tým že sme sa dohodli, že výhru si podelíme (takže ak zahlasujete, vedzte že sa snažíte urobiť radosť nie jednej ale DVOM ženám! :D /ak bude mama poslúchať, ujde sa aj jej/)



Súťaž nájdete TU a budem veľmi rada, ak mi pošlete hlas :)
(ja som tam dole, piata rada odspodu, fotka úplne vľavo)

Hľadajte tedá túto foto od Lucky







Ďakujem a prajem pekný začiatok týždňa! :)

2 komentáre:

  1. ooo... ty blaznivese mi libi!!! co je to za znacku???? a ty zlate? jaka znacka? vsechny pekne!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. dakujeem :)
    vidis, dobry napad, podoplnam este znacky vsade :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...