nedeľa 10. apríla 2011

DIY : pimp your shoes

Väčšina populácie sa len veselo smeje nad mojimi DIY pokusmi (bodaj by nie, väčšinou to aj tak končí zalepenými prstami, rozstrihaným šatstvom a postrácanými korálkami).
Ale celý minulý týždeň moje kreatívne ja nervózne podupkávalo a otravovalo, až sa moje šikovné (?) ja rozhodlo : teraz alebo nikdy.

Pretože hneď ako som pred časom objavila TIETO ÚŽASNÉ TOPÁNKY, vedela som: muhaha. vy budete moje.

Potrebujeme:
  • jedny zlacnené lodičky z Tesca (ktoré sme si, v ideálnom prípade skúšali iba v Tescu a netušíme, či nás vlastne na dlhšie vzdialenosti nebudú tlačiť)
  • štyri malé farebné disco gule - ozdoby na stromček
  • lepidlo
  • stužku
  • voľný dom (cháp: naokolo kľud, pokoj a žiadnych posmievania chtivých príbuzných)
Postup:
  • nahromadíme suroviny
  • olúpeme disco gule (moje srdce plakalo, lebo som sa rozhodla pre moje obľúbené ružové. najprv dve, ale zistila som že to ani zďaleka nestačí a bála som sa, ako si budem trieskať hlavu keď sa tieto topánky nepodaria a ja som zbytočne zabila ružové disco gule)
  • oblepíme topánky čo nám hrdlo ráči a gule stačia

  • nadšená z toho, že sa mi podarilo oblepiť čo sa oblepiť malo, že som tak kreatívne naladená a že je sobota, pridala som ešte mašličku

TADÁÁÁ !

4 komentáre:

  1. Super! Jsi šikulka :) Já při takto nízkých podpatcích mám přesně tyto oblasti po čase vždy poškrábaný... Ideál verze jak je zrenovovat ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vypadaji dobre :)
    http://lemondedemode.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...