utorok 12. apríla 2011

Biutiful

Biutiful je úžasný film. Ktorý si musíte pozrieť.
Javier Bardem je úžasný chlap/herec/čokoľvek a ja ho po zhliadnutí tohto filmu milujem ešte viac ako v lete.

Ale.
Preboha. Tento film trvá 147 minút. Za tých 147 minút mi ani raz nepohlo kútikom úst a nevypadla ani jedna slza. Nie že by som nechcela. Ale za tých 147 minút mi tak zvieralo srdce, dušu (a úprimne povedané, aj močový mechúr) že som po skončení mala chuť nasypať si pod nohy pukance, šmyknúť sa na nich a tresknúť zo schodov, utopiť sa v cole, prípadne si podrezať žily lístkom do kina. (OK, žartujem. ale nie veľmi). Ten film je šialene smutný. Depresívny. Alebo ako by som to. Ja som ho navyše zhliadla v nedeľu poobede (čo je samo o sebe asi najdepresívnejšia časť celého týždňa).



Ale odhliadnuc od toho je to film úžasný. Ja milujem Colin-a Firth-a nadovšetko, ale úprimne povedané, to že Bardem za toto nemá Oscara fakt nie je fér. Ten film podľa mňa treba vidieť. Aj môj milovaný Almodóvar a jeho príbehy a osudy pri tomto vyznievajú ako grotesky. A aj šialená labuť je oproti tomu len čajíček.



5 komentárov:

  1. no neviem honey, ako film je to nenormálny, ale musela som si pri návrate z kina pustiť superstar a naliať aby som zahnala všetky tie pochmúrne myšlienky :D
    keď tak choď na nejaké doobedné predstavenie v krásny slnečný deň :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já s tím souhlasím, film je to zajímavej,v jejich španělským stylu..šli jsme z kina večer za tmy a bylo to i po tom filmu emotivní! Ale myslím, že stojí za to to vidět :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tento film si chcem pozrieť! Už len kvôli nemu! Vo Vicy Cristy Barcelona bol neskutočný!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...