sobota 20. augusta 2011

Hello 60's

Úplne nechtiac a neplánovane sa mi podarilo vyrobiť wannabe sixties look. Tieto šaty som chodila obzerať, kým nezlacneli, čo síce ani nebolo potrebné, ale nevyuži šťastnú zhodu náhod. A kúpa to bola dobrá, už sa vidím ako ich vynášam kým sa nerozpadnú. Na doplnenie info stačí asi iba dodať, že zelená je moja obľúbená farba, aj keď to asi pri pohľade na foto dodávať netreba :)










Šaty F&F, opasok Maka Galik, kabelka vintage, topánky Fornarina, okuliare H&M

Foto: Lucka

16 komentárov:

  1. mohla si aj mne jedny kúpiť :)
    sú skvelé a páči sa mi,ako si ich zladila! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wow, úplně skvělá barevná kombinace.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásny prstienok ten na ľavej ruke a okuliare ,no nemám slov

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ďakujem, okuliare sa mi podarilo uchmatnúť posledný kus v H&M a celé leto ich neviem dať dole z očí, prstienok bol darček od drahého :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Úplně nejvíc parádní šaty:-)

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. úžasný outfit !!!!
    Práve som zomrela od toľkej krásy :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ďakujem :) Prepač Ruby, to som nechcela :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Moc pěkná kombinace! Jsem to poprvé a nadšená ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tá farebná kombinácia a vlastne všetko ostatné je nádherné :)))

    Miška z http://www.ourfashiondiary.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Skvělé jsou a padnou ti!!!

    http://shaki-days.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Bodky ...JO! Akoby sa s nimi vrece roztrhlo :) a tá zelená-mentolová ...mňam!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Moc hezka kombinace, jsem tu poprve a musim rict, mas to tu moc hezke :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...