štvrtok 25. augusta 2011

It's never too late to party

Komu je ešte teplo ? V týchto teplotách som vďačná za svoje ľahké handrózne tričko, ktoré keby bolo ešte ľahšie a tenšie tak už ma v ňom frajer nepustí na ulicu :D A za skvelú kúpu, vejár v prepočte asi za 5 korún, kúpený v malom zašitom obchode, ktorý bol jediný otvorený v jeden upršaný nedeľný deň, ktorý som trávila v Porte na návšteve za honey. Topánky patria k legendárnej veľkej kúpe a skvelým zľavám. ktoré som si užívala minulé leto (áno, mám tie isté topánky v dvoch farbách. áno, sú to len dva rôzne odtiene ružovej. no a čo, boli lacné)







Tričko Victoria's Secret, šortky H&M, vejár random shop in Porto, topánky Steve Madden

Foto: Lucka

2 komentáre:

Ďakujem za tvoj komentár !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...