streda 31. augusta 2011

Romantikuš

Že ako romantikuš ja viem vyzerať keď chcem? No takto. Modelka zo mňa síce nebude, ale pózerkou ostanem navždy.
Čipky, krajky alebo ako správne nazvať tieto priesvitnotinky sú na nezaplatenie. Aj čo sa tohto počasia týka, aj pokiaľ ide o pokus o dosiahnutie jemného výzoru. Šaty sú jednou z kúp tohto leta a myslím, že sa úspešne prebojujú aj do zimného šatníka. Presne viem, čo si k nim obujem do dažďa.
Boli ste sa už niekto pozrieť vo Forever21 vo Viedni? Mňa včera povinnosti odviali do Viedne, tak som tomuto obchodu dala druhú šancu a opäť som odchádzala sklamaná. Asi preto, že mám veľké oči, lebo som tento obchod navštívila už predtým osobne a som priveľmi náročná. Veci pekné, ale opäť som si nič nevybrala. Až na najkrajšie topánky (béžové kotníkové platformy, vitajte na wishliste) ale na moje plutvy samozrejme číslo nemali.








Šaty Mango, prívesok + šatka (pôvodne šál) H&M, kabelka sashe

Foto: Lucka

4 komentáre:

  1. Ta kabelčička a šaty jsou boží!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jsi krásná!!

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ďakujem krásne! tá kabelčička je môj miláčik, odporúčam , veronika má všetky kabelky nádherné

    http://www.sashe.sk/nikkita

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...