štvrtok 1. septembra 2011

"Na povrchu je všetko, pod povrchom už nič...!"

Ako by povedal Andy Warhol. Dovoľte mi teda dať pár (povrchných) tipov na krásne popoludnie. (OK, mostíky evidentne nie sú moja parketa)

  • zožeňte si milú spoločnosť (ja som, bohužiaľ, splašila iba frajera tak som musela ísť s ním) (ahoj muco, viem že to čítaš :P :D :D )
  • ak ste v Bratislave a neviete čo, zhliadnite maličkú Andy Warhol výstavu (končí v nedeľu!)


toto bolo také fešácky žiarivo ružové, škoda že nevidno !
kosák a kladivo, why not :D
toto bol môj obľúbený ! mintovo modrý s diamantovým prachom, škoda že poriadne nevidno
  • choďte sa poprechádzať a nájdtie malé milé tržky
  • kúpte si Bratislavské oblátky a naivne dúfajte, že na maškrtke bude Čumil a že to bude chutiť ako akékoľvek iné kúpeľné oblátky
  • nájdite na trhoch najfarebnejšiu cetku, sledujte ako vám ju milá spoločnosť (alebo teda frajer) s láskou kupuje a potom sa vytešujte a hrdo ju noste
macko od muca, ružičkový náhrdelník Forever21
Včera bolo teda umenie, dnes hurá na svadbu! Nech to prestriedame :) 

(fotky sú aké sú, lebo bol iba ajfón, ale myslím, že to hlavné zachytávajú :)

3 komentáre:

  1. Moc milý blog!
    Skvělé tipy, určitě si z nich pár zapamatuju. Jen škoda, že na výstavy Andyho to mám moc a moc daleko...Ale mám na sobě zrovna brož v podobě polaroidové fotky s podtitulem: "Andy Warhol má rýmu". Tak aspoň tak ;-).
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Andy je můj oblíbenec! Naštěstí jsem měla možnost to shlídnout v Brně :)
    PS: parádní foto-story ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujem :) a aj brož sa ráta , hlavne taká vtipná :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...