piatok 14. októbra 2011

Beh cez prekážky

Zastavila som sa v jednom zo šoping centier s jasným cieľom - kúpiť si raňajky a kúpiť darček pre synovca na narodeniny.
Prvá prekážka - nájsť miesto na parkovanie - bola v ranných hodinách ľahko prekonaná. Dostať sa do správnych obchodov už nie.
Len tak zo zvedavosti som sa zastavila v H&M. Len tak zo zvedavosti som sa začala prehrabávať v stojane označenom malými milými ceduľkami s rozkošnými jednocifernými číslami. Len tak-tak som vytrhla šaty dva kroky skôr, ako ich stihla uchmatnúť iná slečna.
Úplne náhodou mi všetko sedelo.

Keď som videla účet a spočítala, že som v podstate oproti pôvodným cenám ušetrila 77 euro, aj ma hlad prešiel od radosti.
Ďakujem bôžikovi zliav zato, že je.


Shopping makes me happy.

3 komentáre:

  1. Zaaaavidim odo mna je HM prilis daleko tak si tam nemozem len tak odskocit :((

    berylka.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ach, závidím. V Prešove a H&M, to môžeme snívať, takže...
    Krásne veci! ♥.

    http://theworldbykejmy.blogspot.com/.
    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. honey, to tricko s pasom som si aj skusala... how typical :D
    (ale odmietli mi zobrat visa kartu, tak som napaprcene odpochodovala :D)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...