pondelok 17. októbra 2011

Je libo náušnice ?

Kočky, nechceli by ste vlastné náušničky presne podľa vašich predstáv ?

Ostalo mi momentálne pár príveskov Eiffelových vežičiek a ja s nimi neviem pohnúť, rozhodla som sa teda, že dám šancu stvoriť si vlastné originálne parížske náušničky :)

Na inšpiráciu ponúkam niektoré dávnejšie vytvorené kúsky.



Ako budú však vaše Ajfelovky vyzerať, je len na vás. Základom sú modré alebo zelené prívesky Eiffelovej veže a zvyšok čo fantázia a moje zásoby dovolia :) Môžte si vybrať korálky, stužky, retiazky, kvetinky, pre mňa za mňa aj cukríky :) Napíšte mi váš nápad a niečo spolu vymyslíme.

Písať mi môžte na mail alebo na FB.


A aby som nezabudla, originálne parížske náušky majú všetky jednotnú cenu 3 eurá za pár :)

2 komentáre:

  1. Wow, tak ty jsou užasné! :) za kolik je prodáváš?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem :) tá kolážová fotka je ilustračná, lebo už sú všetky predané, ale momentálne mám akciu že spravím na mieru podľa želania za 3 eurá :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...